مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20ورزشي

بازی های آسیایی| تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فاتح جدال مدعیان شد


تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی هانگژو موفق به شکست قطر شد تا فاتح جدال مهم مدعیان گروه F این رقابت ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی با شرکت 27 تیم از روز دوشنبه 28 شهریور آغاز شده است و تا 6 مهر در زمین های ساحلی شهر نینگ بو ادامه دارد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) که در نخستین روز این مسابقات ماکائو را شکست داد، از ساعت 15:30 دقیقه امروز (چهارشنبه 29 شهریور) به مصاف قطر 2 رفت و با شکست این تیم صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد.

ملی پوشان کشورمان در دو ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 12 به پیروزی رسیدند تا با دو برد و چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرند.

پورعسگری و آقاجانی از ساعت 15:30 دقیقه فردا (پنج شنبه 30 شهریور) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف کره جنوبی یک می روند و در صورت شکست این تیم با اقتدار راهی مرحله حذفی خواهند شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی – سینا شوکتی) که در روز نخست این رقابت ها استراحت داشت، صبح امروز (چهارشنبه 29 شهریور) به مصاف تاجیکستان رفت و این تیم را با اقتدار و نتیجه دو بر صفر شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فاتح جدال مدعیان شد

بازی های آسیایی| تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فاتح جدال مدعیان شد